U verdient feitelijk niets aan uw administratie, noch is het een ontspannen bezigheid dat u graag in de avonduren doet.

Administratie hoort geen hoofdtaak van uw bedrijf te zijn, maar zo efficiënt en effectief mogelijk te verlopen.

 

Wanneer u aan uw administratie werkt, werkt u niet voor uw cliënten.

 

Automatiseer uw inkomsten binnen uw bedrijf in 5 stappen:

1. Meld u aan op AutomatischSEPAincasseren.nl

2. Motiveer uw huidige cliënten tot automatische incasso

Extra service/dienst werkt vaak beter dan korting.
Verhoog uw huidige prijs, oude prijs is alleen toegankelijk middels incasso.
Meld nieuwe cliënten gelijk aan via de automatische incasso.

3. Registreer nieuwe cliënten

a. via iPad
b. of op papier

iPad-of-Contract-320

* Dit wordt u volledig aangeleverd en middels videohandleiding uitgelegd (niet in het gratis account).

 

4 a. Voer uw cliënten in in uw dashboard

4 b. Voer uw diensten in in uw dashboard

5. Wacht uw automatische mail af, klik op de link, controleer en druk op de button:

a. Als uw incassobatch klaar staat ter goedkeuring.
b. Als een incasso mislukt of gestorneerd is. Met één klik verstuurt u een herinnering met een unieke iDEAL-link.

 

Automatiseer waar mogelijk, zodat u arbeidstijd, vrije tijd en rust  over houdt.

 

Profiteer vandaag nog van het gemak van de doorlopende incasso mogelijkheden van Automatisch SEPA incasseren.
Meld u aan, door op onderstaande afbeelding te klikken:

Automatisch SEPA incasseren Prijsplan

 (klik op de afbeelding, start vanaf € 0,-)